torsdag 22 november 2012

Fönster med utsikt...



Har inte köpt ny tvättmaskin utan detta är en av mina budget renoverings ideer som jag förverkligat i veckan. Bakom fönstret döljer sig en fin utsikt av kläder. Tyckte det blev bra med ett fönster i korridorens slut. Lite spännande var det allt,skulle Magnus såga rätt eller skulle vi behöva köpa ny dörr istället =) Han är dock säker på handen och budgeten höll.



 


Veckans fråga här hemma har varit valet mellan worldcuptävling i längdåkning uppe i Gällivare eller...hockeymatch mellan Luleå vice Brynäs. Svårt val då Magnus är Brynäs supporter och vi även gillar att både åka och titta på våra duktiga skidåkare. Vi får se...=)






Här slutligen en bild från 2011 i mars då vi åkte upp till Dundret. Saknar Amanda i tvsoffan här hemma när vinterstudion snart börjar igen. Ja jag saknar henne mycket,hoppas vi kan ta igen det då hon kommer hem nästa år i Maj. Saknar skrattet och olika upptåg tillsammans men tills vi ses får jag längta och minnas resor och händelser vi upplevt ihop~både skratt och gråt.



" Sann nostalgi är längtan efter en tid som man inte har den ringaste aning om"

1 kommentar:

  1. Kommer sakna min plats i soffan kan jag lova! Du får koka en extra kopp te och tänka på mig vinterstudio-morgnarna ♥

    SvaraRadera