tisdag 13 november 2012

Kontraster!




Just hemkommen efter en skön promenad ute i mörkret. Gillar att gå ensam och bara se den röda lampan som sitter på Winstons halsband snurra omkring. Ingen av oss är mörkrädda men en liten fusklampa har jag med mig för att se var fötterna ska landa i mörkret. Var så vackert norrsken på himlen,tyckte det passade bra då med en sommar bild från vackra Högbo bruk i Sandviken =) Gillar kontraster.






Här är dörren in till Låktatjokka fjällstation-en sån rofylld plats inte ens mobilen fungerade här. Ja jag längtar tills snön kommer åter hit till oss. Mina skidor är redan grundvallade då Magnus tog med sig sina upp till Kiruna i veckan-lyckost som kan åka skidor på sina jobb resor. Men den som väntar på något gott...




 
 

 

Det här får bli mitt sena kvällscitat. Sov gott och goodmorning Sydney-idag har du en hel ledig dag framför dig Amanda.

2 kommentarer: