söndag 16 december 2012

Tredje Advent!



och jag försöker hitta ro med en stund i bastun och massage. Nu är det min sista arbetsvecka på mitt gamla jobb och det börjar kännas,lite svårt att lämna alla personliga relationer man har framförallt med ungdomarna. Kikade in på min nya arbetsmail på mitt nya arbete. Där fanns 350 olästa mail,phu! Som sagt försöker hitta lugn och ro. Idag tog vi ialla fall en tur till en gårdsbutik jag tycker om att besöka. Det var lugnt och skönt där,inte så många ute i snöovädret dessa dagar.




 

Home sweet home! Såhär blev det i min knopp förvirring på nätet. Nu kan jag öppna dörrarna och lägga in vantar och mössor.

 
 
 
 

Det bästa med dagen var att jag fick kika via Skype när min Amanda öppnade sitt paket jag skickat henne-riktigt glad blev hon över mitt val. En sval kimono i värmen hade hon själv kikat på i affärerna. Ibland kanske man kan läsa andras tankar.

 
 

"ibland när jag säger det jag tänker så märker jag att jag inte alltid tycker så"

 

 

-Nalle Puh



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar