måndag 7 januari 2013

Teknikens under


 
 

Januari 2013 började så fint med att jag inte kunde lägga in bilder längre på Östra lillgärdans blogg. Tror det var ett test från han däruppe eftersom jag nu börjat mitt nya jobb med en hel del mer teknik...Har inte haft tid att sitta och fundera över detta. Mina "experter" här hemma sa-bug! min forna arbetskamrat sa-dra ur kontakten. Vi får se-sa jag =)

 

Läser om bränder och +43 grader varmt i Australien. Tur i oturen att min dotter åkt till Nya Zeeland två veckor för orienterings tävlingar och semester. Hon har det bra där och inte lika varmt phu!




 

Här hemma har jag iallafall fått åka lite skidor-äntligen! Motionsspåret utan backar blev en perfekt start på det nya året. Backarna tar vi senare.



Redigerings programmet bråkar med mig här idag. Dock har jag ju lyckats få in lite ord och bild. Spännande med teknikens under...=)  God fortsättning alla vänner!

 

" Det finns en del saker som man måste vara fackman för att inte förstå "

 

- Hjalmar Söderberg

 
 
 

 

 
 
 
 
 
 
 

2 kommentarer:

  1. Så bra att du fått in ett underbart foto och både kloka och roliga ord.
    Underbart citat av Hjalmar Söderberg!

    SvaraRadera
  2. Birgitta-den fina amaryllisen fick jag av elevhälsan. Den har så vackra blommor just nu.

    SvaraRadera