torsdag 11 oktober 2012

Godkänd!




Så var vi då godkända jag och min fina bil tidigt imorse. Efter morgonens regn kom äntligen solen fram-oj vad man saknat den! Efter att vi fått ok stämpel i baken har dagen rullat på med jobb och lunch prommis med Wins.Väder prognosen har nu lovat minusgrader så tror min bil även ska få vinterskor i helgen. Igår kväll föll mitt löfte att skriva varje dag här i 7 månader. Varför? Jo jag somnade i soffan och vaknade kl 22.30 ja inte likt mig men är mentalt trött tror jag och då brukar ju kroppen svara med samma medicin.


I dagens NSD var det ett stort reportage om denna tävling ovan. Den franska världsmästaren Thierry Gueorgiou har nämligen varit i skogarna här i Boden på ett tre dagar långt träningsläger. Han ska försöka vinna O-ringen nästa år-vi får se!

 Lycka till Amanda borta i Australien på din två dagars tävling i helgen. Glöm inte bort att dricka mycket...=)   

                                                                    "Do what you love,love what you do"               

               

1 kommentar: