söndag 28 oktober 2012

Hopp!


 

Hope! Det är många som hoppas varje dag året om. Var igår kväll och såg en teater i Luleå med detta tema både med humor och allvar,rekommenderas varmt. Här en bild på Winston som hoppar av glädje fast han ser lite skrämmande och glad ut på samma gång.



 


Hoppades få med mig min fina Arvid ut på promenad med Wins och det lyckades efter visst tjat från mig. Härligt!



 


En skön helg med sol och minusgrader,man borde lägga alla måsten åt sidan och bara hoppas att det ordnar sig =) Arvid säger alltid att det löser sig. Jo fast lite planering tror jag på eller hoppas att det är en bra livsstrategi i vissa lägen iaf.



 

Fast såhär borde jag nog göra lite oftare eller blir allt uppåt väggarna då?




 

Magnus har arbetat klart med våran sänggavel och det blev så fint som jag hoppades såklart. Teamwork på högsta nivå fast vi inte alltid förstår vad den andra menar så tycker jag vi kan sova gott inatt. Nu har vi även vintertid så jag kan redan nu skriva godmorgon Australia-have a nice day!

 

"Hoppet är regnbågen över livets brusande flod"

 


4 kommentarer:

  1. Vilken härlig bild på wirre! Vart sjukt fint i sovrummet ju, de kan ni va nöjda med :D kram <3

    SvaraRadera
  2. Vad fint sovrum och fin sänggavel. Ni har en likadan ljuslykta som vi, ser jag :-)
    Lite mer hopp åt folket!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ni har bra smak=) Den lyser så fint,den kom mer till sin rätt här än i köket. Ibland behöver man bara flytta på tingen istället för att köpa nytt.

      Radera