lördag 20 oktober 2012

Minus!


Lika förvånad som jag var Winston att morgonens promenad strålade av rimfrost,minusgrader och sol.



 

Minusgrader ute visade sig ge plus i naturen allt blir så mycket vackrare helt plötsligt.




 

Minus på rikt blev det då Magnus kom på att vi tagit olika lister till golv,fönster/dörr idag och redan satt fast en del eller kanske har vi skapat en ny trend...





Plus var att jag hade en skön stund hos frissan igår efter jobbet-tänk vad lite kan göra mycket för må gott känslan och snart kan vi sova i vårat sovrum igen som blir fint med mycket enkla medel.



"Om du lever i 100 år så vill jag leva i 100 år minus en dag så jag aldrig blir tvungen att leva utan dig"

2 kommentarer:

  1. Ja, det blev en vacker dag! Jag tror att ni har skapat en ny trend... :-)

    SvaraRadera
  2. Allting var väldigt fint idag, inklusive du mor min. KRAM :)

    SvaraRadera