tisdag 9 oktober 2012

Klass 1 varning

 

"Here comes the rain again,falling on my head like a memory, falling on my head like a new emotion"...

 Det regnar här hemma med varningar och översvämningar men jag och Wins tycker det mesta är som vanligt. Bara att byta skor och kläder. I min iver att skriva reseblogg till dotra har jag snabbt bytt namn på bloggen-bodde ju på västra lillgärdan i flera år det verkar sitta kvar. Nåväl nu är namnet ändrat-tror inte så många härute har märkt det =) Dagen susade förbi med skrivbordet fullt med papper skulle jag inte snart byta arbete...Den största oron var att min lilla gubbe inte hade gjort både kiss & ... varken morgon eller lunch hur skulle det gå därhemma på Östra... Allt gick fint så nu ska vi ta en sista runda ikväll. Helt ensamma är vi i stora huset. Ingen Arvid eller Magnus heller, undra vilken säng vi ska sova i inatt?

                                             Some people walk in the rain,others just get wet...=)

2 kommentarer:

  1. Välkommen in i blogg-världen! Kul att du bloggar. Vilken fin blå färg. Härligt foto med stövlarna och löven. /Birgitta

    SvaraRadera