torsdag 25 oktober 2012

Premiär!


Snart helg igen! Blir nog en omställning när jag efter jul/nyår byter arbete och ska börja jobba skift och helg igen efter 10 års frånvaro från detta. Tänker att jag får ha helg mitt i veckan lite oftare då. Denna helg kommer vi att mingla på olika premiärer. Imorgon kväll världspremiär på nya Bond filmen med bästa Arvid och Magnus. Naturligtvis sker den på Saga biografen i Boden. Lördag ska jag på nästa premiär på Norrbottens teatern i Luleå. Hope! med orienteringsvännerna/mammorna Linnea och Karin-trevligt!




Äntligen även premiär för en ny taklampa i sovrummet. Går i min dotters fotspår och fyndar på rea. Tycker den passade bra till mina sänglampor från Ikea. Nu väntar jag bara på att sänggaveln ska bli klar...men den som väntar på något gott...





Sen kunde jag inte låta bli att unna mig dessa fina örngott som fint heter "Vide". Passar bra till den gråa färgen "Drivved". Tyvärr ryms ej sängborden längre. Funderar på några finurliga vägghyllor istället när man har platsbrist-vi får se!

Hoppas snart få leverera lite fina vinterbilder här som en passning till min Amanda borta i Sydney,läser att hon svettas mycket-det gör inte vi. Saknar dig!



" Skratta och hela världen skrattar med dig,snarka och du får sova ensam"

 

2 kommentarer:

  1. saknar dig med! kuddarna kommer passa asfint, de verkade matcha sängborden ju. synd att de inte ryms, men vägghyllor lät smart där. ser fram emot helhets bild rummet, kommer bli najs! ♥

    SvaraRadera
  2. Och sängramen kommer inte bara bli bra, den kommer bli superbra

    SvaraRadera